Tam 4 mevsim sonra yazıyorum,neden yazıyorum veya neden yazmadığıma gelirsek birden çok sebeplerim var tabi,uzun uzun bunları yazmak istemiyorum ya da bir gün yazarım şuan hava güzel ,duygularımız hala bırakıldığı gibi düşünceli,hüsran dolu ve bir o kadar da heyecan dolu.
Ne kadar da umutsuz bir yazı betimlemesi gibi gözüküyorsa da bence hala umut var bu umut ne aşk ne sevgi gibi umutlar bunları unuttum sadece hatıralarla birlikte oluyorum ,hatıraları silme tuşu yapılmamış halbuki bu yazıyı yazarken bir çok kez harflerin yerini yanlış yazdım ve silme tuşu ile yeniden yazdım.Hayallerim yada daha doğrusu geçmişimde yaşadıklarım iyi ki varlar şuan ne yapıyorlar ?
Bir senedir ortalama 12 saat altına düşmeden çalışıyorum ilk 5 ay izinsiz ve günler geliyor 16 saat çalıştığım oluyordu tabi ki psikoloji gidik ben pert hatıralar bomba.
Bu şekilde çalışarak hayatımı, aklımı uyutup yeni bir yola girmek için şanslar arıyorum ...
iş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
iş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
14 Nisan 2015 Salı
8 Ekim 2013 Salı
Kendime dair zamansal hareketler
Çok sevmiyorum sanırsam buraya yazmayı veya seviyorum'da hiç zamanım yok veya veya hiç o ortam yok ondan dolayıda yazmıyor olabilirim her neyse işte alıştın zaten uzun süre yazmama olaylarına'da ,alınma dönemlerini geride bırakmış'sındır uzun süreli bir davamız var seninle bu sanal ortamda :)
Uzun lafın kısası diye kısa geçmiyorum 3 günlük iznim var kafa dinlemek için evime geldim normal zamanlar geçirmek bana göre değil ev ortamında daralıyorum ama uzakta kaldığım zamanlarda ise özlüyorum anlayacağınız tam bir dengesizlik akıl tutulması iş yorgunluğu atmak için ideal ortam sayılabilir ama daha iyi ortamlarda yaratılabilirdi.
İş hayatıma gelirsek çok iyi diyemeyiz sonuçta stresli ve yoğun iş hayatında ne kadar çok iyi ,mutlu ,huzurlu bir ortam sağlanabilir ki?!?!
Güzel kalp atışları da olmuyor değil hayatımda tabi o kalp atışlarında ara sıra bazı bazı ritm bozukları yaşama olayları da sürekliliği artmış durumda sonu hayırlısı olsun mu desek yoksa, hayırsa olsun mu diyeyim bilemiyorum ama gidişat bazen çok iyi bazen ise banka soygunu yapan dışarıda polisler tarafından çevrilmiş hırsız gibi çaresiz oluyorum sakin olmaya çalışıyorum haliyle'de olamıyorum ama sonuçta bir ritm katıyor isen hayatıma ne varsa senden eyvallah dedim.
Önümüz de bayram eskiden bayramları severdim,dedemin evine gidip akrabaların gelmesini beklerdik kuzenler ile bütün gün akrabaları beklerdim ama akrabalar gelince utangaçlık yapmayı'da es geçmezdim halbuki o zamandan belliydi dengesiz hallerim her neyse artık herkese güzel bayramlar dileği ile diyelim kısıtlı kullanıcılarımıza çok sıkıcı yazı olmuş olabilir ama burası benim çöplük şimdi dağılabiliriz arkadaşlar :)
Uzun lafın kısası diye kısa geçmiyorum 3 günlük iznim var kafa dinlemek için evime geldim normal zamanlar geçirmek bana göre değil ev ortamında daralıyorum ama uzakta kaldığım zamanlarda ise özlüyorum anlayacağınız tam bir dengesizlik akıl tutulması iş yorgunluğu atmak için ideal ortam sayılabilir ama daha iyi ortamlarda yaratılabilirdi.İş hayatıma gelirsek çok iyi diyemeyiz sonuçta stresli ve yoğun iş hayatında ne kadar çok iyi ,mutlu ,huzurlu bir ortam sağlanabilir ki?!?!
Güzel kalp atışları da olmuyor değil hayatımda tabi o kalp atışlarında ara sıra bazı bazı ritm bozukları yaşama olayları da sürekliliği artmış durumda sonu hayırlısı olsun mu desek yoksa, hayırsa olsun mu diyeyim bilemiyorum ama gidişat bazen çok iyi bazen ise banka soygunu yapan dışarıda polisler tarafından çevrilmiş hırsız gibi çaresiz oluyorum sakin olmaya çalışıyorum haliyle'de olamıyorum ama sonuçta bir ritm katıyor isen hayatıma ne varsa senden eyvallah dedim.
Önümüz de bayram eskiden bayramları severdim,dedemin evine gidip akrabaların gelmesini beklerdik kuzenler ile bütün gün akrabaları beklerdim ama akrabalar gelince utangaçlık yapmayı'da es geçmezdim halbuki o zamandan belliydi dengesiz hallerim her neyse artık herkese güzel bayramlar dileği ile diyelim kısıtlı kullanıcılarımıza çok sıkıcı yazı olmuş olabilir ama burası benim çöplük şimdi dağılabiliriz arkadaşlar :)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
