14 Nisan 2015 Salı

4 mevsim sonra

Tam 4 mevsim sonra yazıyorum,neden yazıyorum veya neden yazmadığıma gelirsek birden çok sebeplerim var tabi,uzun uzun bunları yazmak istemiyorum ya da bir gün yazarım şuan hava güzel ,duygularımız hala bırakıldığı gibi düşünceli,hüsran dolu ve bir o kadar da heyecan dolu.

Ne kadar da umutsuz bir yazı betimlemesi gibi gözüküyorsa da bence hala umut var bu umut ne aşk ne sevgi gibi umutlar bunları unuttum sadece hatıralarla birlikte oluyorum ,hatıraları silme tuşu yapılmamış halbuki bu yazıyı yazarken bir çok kez harflerin yerini yanlış yazdım ve silme tuşu ile yeniden yazdım.Hayallerim yada daha doğrusu geçmişimde yaşadıklarım iyi ki varlar şuan ne yapıyorlar ?

Bir senedir ortalama 12 saat  altına düşmeden çalışıyorum ilk 5 ay izinsiz ve günler geliyor 16 saat çalıştığım oluyordu tabi ki psikoloji gidik ben pert hatıralar bomba.

Bu şekilde çalışarak hayatımı, aklımı uyutup yeni bir yola girmek için şanslar arıyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumsuz olur mu hiç!!!