blog etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
blog etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

14 Nisan 2015 Salı

4 mevsim sonra

Tam 4 mevsim sonra yazıyorum,neden yazıyorum veya neden yazmadığıma gelirsek birden çok sebeplerim var tabi,uzun uzun bunları yazmak istemiyorum ya da bir gün yazarım şuan hava güzel ,duygularımız hala bırakıldığı gibi düşünceli,hüsran dolu ve bir o kadar da heyecan dolu.

Ne kadar da umutsuz bir yazı betimlemesi gibi gözüküyorsa da bence hala umut var bu umut ne aşk ne sevgi gibi umutlar bunları unuttum sadece hatıralarla birlikte oluyorum ,hatıraları silme tuşu yapılmamış halbuki bu yazıyı yazarken bir çok kez harflerin yerini yanlış yazdım ve silme tuşu ile yeniden yazdım.Hayallerim yada daha doğrusu geçmişimde yaşadıklarım iyi ki varlar şuan ne yapıyorlar ?

Bir senedir ortalama 12 saat  altına düşmeden çalışıyorum ilk 5 ay izinsiz ve günler geliyor 16 saat çalıştığım oluyordu tabi ki psikoloji gidik ben pert hatıralar bomba.

Bu şekilde çalışarak hayatımı, aklımı uyutup yeni bir yola girmek için şanslar arıyorum ...

24 Şubat 2014 Pazartesi

Kişisel ve ülkesel tavırlar

Değişik zamanlar geçiren ülkemizde son zamanlarda haber olmayan konu kalmadı,yalanı çıkmayan parti başkanları yok ve şimdilerde çıkıp meydanlarda biz ondan daha az hata yaptık derdinde hareketlere girmişler aslında bu kişiler şuan kendilerini kurtaran cümleler sarf etmekten ileriye gidemiyorlar ve bu konular ülkedeki halkı gram ilgilendirmiyor,tam bir yasaklar ülkesi olduk aslında bu kadar yavşak adam,kadın var iken bu yasakları siklemiyorum,yok internet yasası,yok dinleme yasaları,yok alkol yasaları bunca yavşak insan ortada var iken lafları peygamber eda sı ile konuşurken facebook paylaşımlarını görerek yorum yaparsak adaletin hakkını veren ,kimsenin hakkında gözü olmayan karakter yaratıyor çevremdekiler halbuki bu yaptıkları bence ruhsal olarak kendilerini kandırmak ve bu kandırmayı insanların gözünün içine sokup bak ben buyum diyerek kanıtlamaya çalışmak bunu durumu çevrenizdeki insanlar yiyebilir onlar için sıradan bir kişi olduğunuz için buna inanıp inanmaması sorun teşkil etmez zaten.Bu kişiler ile bir iş birliğine girince o kişiler sizin ne kadar kaypak,laf ebesi,göt veren ve bir bok olmadığınızı anladığında o zaman günde 1 tane yerine bunu iki katına çıkaracağınız antidepresan hapları ile dolu olacak masanızın üstü,kimsenin hakkını yemedim diye kendini savunan politikacılar gibi kendinizi rahatlatmak gibi tavırlara bürünen insanlar hatalarını başkalarının yaptıkları ile özdeşleştirmeleri ne büyük ahmaklık,kimsede hakkımız kalmayacak bunu buraya yazıyorum,karşımızdaki kim olursa olsun sonunda ne olursa olsun herkesten hakkımız ne ise a-l-a-c-a-ğ-ı-z .

40 yaşındaki adamların, kadınların verdikleri güzel laflarla sözlerine inanmak bizim ne kadar dürüst ne kadar sabırlı ve hoşgörülü yanımız olduğunu öne çıkarır ve bunun tam tersini karşımızdakilere göstermek (hakkımızı alana kadar) boynumuzun borcudur,karanlık dar bir sokak gece yarısı karşınızda 3 5 kişi,o sokaktan geçmeye korkuyorsunuz  kendinizden emin değilsiniz çünkü hak yediniz söz verdiniz o  dar sokaktan geçemezsiniz işte halbuki abdestinden emin olsanız o sokaktan selam vererek muhabbet ederek o kişilerin yanından geçebilirsiniz,sözün namus olduğunu unutmuş namussuzlar.