21 Aralık 2013 Cumartesi

Dünyasal zamanlar dilimi

Hayatımızı etkileyen olaylar yaşıyoruz sanırsam, ülkemizin görmek istemediğimiz yüzünü bir kaç iyi abiler önümüze koydular ve sonra tekrar tepkiler oluştu daha önceden neden çıkarılmadı diye her neyse konunun detaylarına girilecek yer değil burası ,o abilere teşekkürler.

Dünya önemli bir liderini kaybetti onun adı Nelson Rolihlahla Mandela ya da kabile adıyla Madiba.Milleti uğruna 27 yıl  hapis yatan ve sonrasında devlet başkanı olan onurlu direnişçiyi kaybetti madibanın hayatını bir çok kez okudum ve izlediğim filmlerden çok etkilenmiştim kendisine büyük saygı duyuyorum ve böyle haklı davalarda sonuna kadar halkın yanında olan liderlere açlığımızı dile getiriyorum.

Ülkeler için önemli olan faaliyetler arasında bulunan ve yapıldığı şehire maddi ve büyük tanıtım getiren expo 2020 olayımız vardı bu expo'ya biz (yani izmir) pek yabancı değildik 2 .kez adaylığımızı koymuştuk ilk adaylık koyduğumuzda aslında bu en son koyduğumuzdan daha ümitliydik ve tabikide yine aynı son ile bizi liderlerimiz karşı karşıya bıraktılar, aslında bizim expoya değil ,izmir olarak iyi bir izmir'liye ihtiyacımız var hala anlamadınız mı ?!!?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumsuz olur mu hiç!!!