2 Aralık 2011 Cuma

Geldin geçtin

Nasıl anlatabileceğimi bilmiyorum,gündüzleri işe giderken düşünüyorum  akşam eve gidince şunları şunları yazarım diye sonra nedense unutuyorum şimdi  daha farklı şeyler geliyor aklımın ucuna, bu düşündüklerimin karmasını yazacağım sanırsam şimdi,pek anlamanızı beklemiyorum zaten ama yinede içimi dökmek içinde yazmak gerek.

Aslında varlığınla yokluğunu tatmak için bir gün geçirmek yetermiş bu duyguyu anlamaya sadece varlığını hissettiğimde seninle her duyguyu yaşayabilceğime inanmıştım,dedim ya  sadece ben inanmıştım yine bencilliğim üstümdeydi tek taraflı hayaller kumpanyasındaydım,belkide o anlarda en mutlu zamanlarımı geçirmiştim son zamanların karamsar benliğimin,sonradan nerden bilebilirdim 24 saat sonra bu rüyadan uyancağımı,çok kurcalamak istemiyorum yazılan kaderi değiştiremedim bu güne kadar bu günde değiştiremem ama bu yazılanlar sana geliyor hepsi bu da kaderimizin kötü anısı olarak kalıcak,kızmıyorum sana o güzel gözlerindeki gülümsemen geliyor aklıma kızamıyorum bu yüzden.

Kaderin oyunlarına boyun eğmeyi öğretti yaş 23 boyun eğdik kadere baktık kendi yolumuza ama hiç bir zaman kaderimiz hayallerimize engel koyamadı bundan sonrada koyamıycakta ne kadar her sevdadan mağlupta ayrılsak sevmekten,sevilmekten kaçmıycam,kimsede bundan kaçamıycak.

Gözlerindeki karadenizde seninle birlikte boğulmak istedim ama sensiz boğuldum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumsuz olur mu hiç!!!